
სურათის გადიდება
Gallery












320 x 50
40,000.00 $
სათაური
Chevrolet Corvette STINGRAY 1979
გარიგების ტიპი
იყიდება
განცხადების ID
217088
მობ. ტელ.
გამოქვეყნებულია
21.02.2025
მდებარეობა
თბილისი
აღწერა
ამ ფასში ამ მანქანას ასეთ საკოლექციო მდგომარეობაში დარესტავრირებულს ვერ იყიდით ვერსად, ვყიდი იაფად. გაცვლა არ მაწყობს და ნუ მირეკავთ. გაცვლით მხოლოდ უძრავ ქონებაში გაიცვლება.
ესეც ვიდეო ამ მანქანის, ბოლომდე თუ უყურებთ ჩანს ინტერიერიც და ძრავის სექციაც, ასევე არის მოძრაობაშიც გადაღებული.
ვიდეოს ლინკი: https://www.facebook.com/share/r/14BAvCXVWE/?mibextid=WC7FNe
მიდევს სხვადასხვა ვიდეობი ტიკტოკზეც: https://www.tiktok.com/@konstantinkatsadze?_t=8rZ1qrG7VOK&_r=1
სამწუხაროდ ვყიდი ჩემს პირველ კლასიკურს, 2 წლის ნაშრომს და ნაწვალებს. რაშიც ჩავდე დიდი ფინანსები, დრო, ცოდნა, ნებისყოფა და ა.შ. რეალურად იმაზე ბევრად უკეთესი მყავს კიდევ ვიდრე სურათებშია. ერთადერთი მყავს ეს მოდელი ამ ვიზუალზე და ამ მდგომარეობაში საქართველოში და არამარტო საქართველოში, ამ მდგომარეობამდე რომ მოიყვანოთ ეს მოდელი ბევრად ძვირი დაგიჯდებათ. არავინ მოგსტყუოთ რომ ბევრად იაფი დაჯდება სრული რესტავრაცია, ეგ არის სრული სიცრუე. თუ სუვენირი გინდათ, რომელიც შორიდან ლამაზად ჩანს და არ მოძრაობს მაშინ კი იყიდით უფრო იაფადაც.
აღნიშნული მოდელი არის 1978-1979 corvette c3 არსებობს 1978-მდე c3 და ასევე არსებიბს 1979-ის შემდეგი c3 რომლებიც რადიკალურად განსხვავდება და არ აგერიოთ.
სრულყოფილად სამწუხაროდ აქ ვერ დავწერ ყველაფერს, ძალიან დიდი ტექსტი გამომივა, ასე რომ მოკლედ დავწერ წარმოდგენა რომ შეგექმნათ, ხოლო დეტალებზე და რესტავრაციის სრულყოფილ დოკუმენტაციას უკვე მყიდველს გავაცნობ.
მანქანას გავუკეთე სრული რესტავრაცია, რეალური გარბენია 480 კილომეტრი მხოლოდ, თუ გაინტერესებთ რანაირად, მაშინ ბოლომდე წაილითზეთ )) ექსტერიერი, ინტერიერი, სავალი ნაწილი, კაბელიზაცია, ძრავის სექცია და თავად ძრავიც.
1) ექსტერიერი სრულიად დარესტავრირებულია და გაკეთებული აქვს 4 ფენა კერამიკა. ასევე აქვს არაქარხნული კაპოტი, უკანა სტოპებიც სრულიად ახალია სმოუქები და ასევე წინა და უკანა ბამპერის გაბარიტები. დისკები არის სასწაული თავადაც ხედავთ და ძალიან ძვირიანი, საბურავები არის ახალივით 2020 წლის.
ძრავის სექციაში ფაქტობრივად ყველა აქსესუარი აყენია ახალი, ყველანაირი სისტემა არის გამართული და არაფერი არ არის კუსტარულად გაკეთებული. თავად ძრავს რაც შეეხება არის ქარხნული ძრავი თუმცა სრულიად ახალი და ფორსირებული (აქვს კუბატურა გაზრდილი და არის 6.3) ძრავს არც არაფერი ჭირდა ევაკუატორიდან თავისით ჩამოვიყვანე თუმცა მინდოდა სრულიად ახალი, ამიტომ ყველა შიგთავსი ვიყიდე სრულიად ახალი, მაქვს სრული ფოტო და ვიდეო მასალა თუ როგორ აიწყო ძრავი ნულიდან ბოლომდე. ამჟამად აქვს 480კმ გარბენი. აქვს ქარხნულზე ბევრად მეტი ცხენი და ასევე თორქი. კარბურატორი და მთლიანი ძრავის რეგულირება ჩაუტარა დრაგის მსოფლიო ჩემპიონმა და ამ საქმის ღმერთმა, ჩემმა უცხოელმა მეგობარმა )) გამშვები სისტემა და ცხელი კოლექტორია არაქარხნულია.
2) ინტერიერი სრულად დარესტავრირებული: ახალი სიდენიები, აბივკები, ქარხნული ნოხი, ღვედები, ნათურები, მაჩვენებლები, გაკეთებულია ასევე ხმის იზოლაცია, თერმო იზოლაცია, დაყენებულია აუდიო სისტემა და სალონის განათება, სალონში ყველა აქსესუარი არის სრულიად ახალი, ასევე სპეც შეკვეთით დავამზადებინე ამერიკაში ხალიჩები. ასევე შეცვლილია ყველანაირი რეზინა, დამუქებულია ასევე ყველა შუშა.
ესეც ვიდეო ამ მანქანის, ბოლომდე თუ უყურებთ ჩანს ინტერიერიც და ძრავის სექციაც, ასევე არის მოძრაობაშიც გადაღებული.
ვიდეოს ლინკი: https://www.facebook.com/share/r/14BAvCXVWE/?mibextid=WC7FNe
მიდევს სხვადასხვა ვიდეობი ტიკტოკზეც: https://www.tiktok.com/@konstantinkatsadze?_t=8rZ1qrG7VOK&_r=1
სამწუხაროდ ვყიდი ჩემს პირველ კლასიკურს, 2 წლის ნაშრომს და ნაწვალებს. რაშიც ჩავდე დიდი ფინანსები, დრო, ცოდნა, ნებისყოფა და ა.შ. რეალურად იმაზე ბევრად უკეთესი მყავს კიდევ ვიდრე სურათებშია. ერთადერთი მყავს ეს მოდელი ამ ვიზუალზე და ამ მდგომარეობაში საქართველოში და არამარტო საქართველოში, ამ მდგომარეობამდე რომ მოიყვანოთ ეს მოდელი ბევრად ძვირი დაგიჯდებათ. არავინ მოგსტყუოთ რომ ბევრად იაფი დაჯდება სრული რესტავრაცია, ეგ არის სრული სიცრუე. თუ სუვენირი გინდათ, რომელიც შორიდან ლამაზად ჩანს და არ მოძრაობს მაშინ კი იყიდით უფრო იაფადაც.
აღნიშნული მოდელი არის 1978-1979 corvette c3 არსებობს 1978-მდე c3 და ასევე არსებიბს 1979-ის შემდეგი c3 რომლებიც რადიკალურად განსხვავდება და არ აგერიოთ.
სრულყოფილად სამწუხაროდ აქ ვერ დავწერ ყველაფერს, ძალიან დიდი ტექსტი გამომივა, ასე რომ მოკლედ დავწერ წარმოდგენა რომ შეგექმნათ, ხოლო დეტალებზე და რესტავრაციის სრულყოფილ დოკუმენტაციას უკვე მყიდველს გავაცნობ.
მანქანას გავუკეთე სრული რესტავრაცია, რეალური გარბენია 480 კილომეტრი მხოლოდ, თუ გაინტერესებთ რანაირად, მაშინ ბოლომდე წაილითზეთ )) ექსტერიერი, ინტერიერი, სავალი ნაწილი, კაბელიზაცია, ძრავის სექცია და თავად ძრავიც.
1) ექსტერიერი სრულიად დარესტავრირებულია და გაკეთებული აქვს 4 ფენა კერამიკა. ასევე აქვს არაქარხნული კაპოტი, უკანა სტოპებიც სრულიად ახალია სმოუქები და ასევე წინა და უკანა ბამპერის გაბარიტები. დისკები არის სასწაული თავადაც ხედავთ და ძალიან ძვირიანი, საბურავები არის ახალივით 2020 წლის.
ძრავის სექციაში ფაქტობრივად ყველა აქსესუარი აყენია ახალი, ყველანაირი სისტემა არის გამართული და არაფერი არ არის კუსტარულად გაკეთებული. თავად ძრავს რაც შეეხება არის ქარხნული ძრავი თუმცა სრულიად ახალი და ფორსირებული (აქვს კუბატურა გაზრდილი და არის 6.3) ძრავს არც არაფერი ჭირდა ევაკუატორიდან თავისით ჩამოვიყვანე თუმცა მინდოდა სრულიად ახალი, ამიტომ ყველა შიგთავსი ვიყიდე სრულიად ახალი, მაქვს სრული ფოტო და ვიდეო მასალა თუ როგორ აიწყო ძრავი ნულიდან ბოლომდე. ამჟამად აქვს 480კმ გარბენი. აქვს ქარხნულზე ბევრად მეტი ცხენი და ასევე თორქი. კარბურატორი და მთლიანი ძრავის რეგულირება ჩაუტარა დრაგის მსოფლიო ჩემპიონმა და ამ საქმის ღმერთმა, ჩემმა უცხოელმა მეგობარმა )) გამშვები სისტემა და ცხელი კოლექტორია არაქარხნულია.
2) ინტერიერი სრულად დარესტავრირებული: ახალი სიდენიები, აბივკები, ქარხნული ნოხი, ღვედები, ნათურები, მაჩვენებლები, გაკეთებულია ასევე ხმის იზოლაცია, თერმო იზოლაცია, დაყენებულია აუდიო სისტემა და სალონის განათება, სალონში ყველა აქსესუარი არის სრულიად ახალი, ასევე სპეც შეკვეთით დავამზადებინე ამერიკაში ხალიჩები. ასევე შეცვლილია ყველანაირი რეზინა, დამუქებულია ასევე ყველა შუშა.
საჭე
მარცხნივ
ტექ.დათვალიერება
კი
მდგომარეობა
მეორადი
კატალიზატორი
არა
ძრავი
6.3
ტურბო
არა
ტიპი
კუპე
განბაჟება
განბაჟებული
გამოშვების წელი
1979
ტრანსმისია
ავტომატიკა
წამყვანი თვლები
უკანა წამყვანი თვლები
ცილინდრები
8
საწვავი
ბენზინი
გარბენი
480000 კმ
ფერი
შავი
სალონის ფერი
წითელი
სალონის მასალა
ტყავი
კარები
2
კომფორტი
ABS
ჰიდრავლიკა
დისტანციური გასაღები
უკანა ხედვის კამერა
TV/VCR
სავარძლების მეხსიერება
AUX
Bluetooth
მოცურების საწინააღმდეგო
მულტი საჭე
სავარძლების გათბობა
ბორტკომპიუტერი
კონდენციონერი
კლიმატკონტროლი
ტყავის სალონი
კრუიზ კონტროლი
ნავიგაციის სისტემა
ელექტრო საკეტები
პარკინკონტროლი
უსაფრთხოება
აირბაგი: მძღოლის
აირბაგი: მგზავრის
აირბაგი: გვერდით
სიგნალიზაცია
სანისლე ფარები
ფანჯრები
ელ. ფანჯრები
უკანა საქარე მინის გამათბობელი
უკანა საქარე მინის საწმენდი
დაბურული მინები
სხვა მახასიათებლები
დისკები
ლუქი/პანორამა
მესამე რიგის სავარძლები
საბუქსირე
სათადარიგო საბურავი
-
განცხადების გასაჩივრება
გასაჩივრების გაუქმება
-
შეინახე როგორც PDF
-
- მიმდინარე რეიტინგი: 0
- ჯამური ხმების რ-ბა: 0
- 26 ნახვა