View Larger
Gallery
320 x 50
7,000.00 $
Title
Isuzu Turkuaz 2005
For
Sale
Reference Number
346009
M. Phone
Posted
Oct 03, 2024
Location
Batumi
Description
როდესაც 2023 წელს ვიყიდე, ძრავი ჰქონდა გაფუჭებული. ვიყიდე გერმანიიდან ჩამოტანილი MAN L2000ის ძრავი (Typ: LFL03, #05513305701328, 185 ცხ. ძალიანი, 4 ცილინდრიანი) და ჩავაყენებინე მოტორისტ ილიას (ცხოვრობს ზემო ნიქოზში). ეს ძრავი ძალიან კარგად მუშაობდა, მაგრამ მე მაინც დავაშლევინე და გავაკეთებინე კაპიტალური რემონტი (მთლიანად შეიცვალა მუხლა ლილვის შუასადებები (პრაკლადკები) და დგუშების რგოლები (კალცოები), თავზე ვადექი. ძრავი მუშაობს იდეალურად, იქოქება ნახევარ ბრუნზე, გადაცემათა კოლოფიც (ისუზუს კოლოფია) კარგად მუშაობს. ძრავის კაპიტალური რემონტის შემდეგ, ავტობუსს თითქმის არ უვლია (მხოლოდ გაიარა ზემო ნიქოზი-თბილისი და თბილისი-ბათუმის გზა). შარშანს შემდეგ დგას ბათუმში, ჩემი სახლის წინ. ალაგ-ალაგ აქვს ჟანგები (ის, რაც ფოტოზე ჩანს). სავალი ნაწილი გავაკეთებინე ბათუმში, ავტობუსების "ხადავოის" საუკეთესო მოხელეს (თევრათი ჰქვია): ოთხივე ბორბალზე გამოვაცვლევინე სამუხრუჭე ხუნდები (კალოდკები . თურქეთში ვიყიდე), გავაჩარხვინე ოთხივე სამუხრუჭე დოლურა (ბარაბანი), დავაყენეთ ახალი საჭის მექანიზმის "ნაკანეჩნიკები", დავაშლევინე, გავაწმენდინე და საუკეთესო თერმომედეგი სპეც. სოლიდოლით დავაზეთინე "სტუპიცის" საკისრები (პადშიპნიკები), გავასწორებინე წინა ბორბლების გეომეტრია, სოლიდოლით დავაპრესინე სავალი ნაწილის ყველა საზეთური ძუძუკი, გადავამოწმებინე-გადავაჭერინე რესორები, გადავაჭერინე რამის და ძარის (კუზაოს) სამაგრი ქანჩები (ბოლტები), შევაცვლევინე ყველა ფილტრი (მათ შორის, ჰაერის პგო-ს სისტემის), ვიყიდე ახალი აკუმულიატორები, გაგრილების სისტემაში ჩავასხით RAVENOL HJC Protect FL22 სითხე და ა.შ.
გაფუჭებულია პნევმატური სისტემის (პგო) კლაპანი და დაგროვებულ ჰაერს ნელ-ნელა კარგავს (როდესაც ძრავი არ მუშაობს, დაახლოებით 4-6 საათში მთლიანად იცლება საჰაერო სისტემა) და, ავტობუსის ხანგრძლივი დგომისას, ბალიშები რომ არ გაფუჭებულიყო, ავტობუსს ქვემოდან შევუყუდე ხის ნაჭრები.
ძრავს რეგულარულად (თვეში ორჯერ) ვამუშავებ 30-40 წუთის განმავლობაში, სხვადასხვა ბრუნებზე.
ეს ავტობუსი 2023 წელს ვიყიდე იმ მიზნით, რომ გადამეკეთებინა ავტოსახლად (სწორედ ამიტომ ვიყიდე სავარძლების გარეშე - ამჟამად, ავტობუსში მხოლოდ 2 რიგის ორმაგი სა
გაფუჭებულია პნევმატური სისტემის (პგო) კლაპანი და დაგროვებულ ჰაერს ნელ-ნელა კარგავს (როდესაც ძრავი არ მუშაობს, დაახლოებით 4-6 საათში მთლიანად იცლება საჰაერო სისტემა) და, ავტობუსის ხანგრძლივი დგომისას, ბალიშები რომ არ გაფუჭებულიყო, ავტობუსს ქვემოდან შევუყუდე ხის ნაჭრები.
ძრავს რეგულარულად (თვეში ორჯერ) ვამუშავებ 30-40 წუთის განმავლობაში, სხვადასხვა ბრუნებზე.
ეს ავტობუსი 2023 წელს ვიყიდე იმ მიზნით, რომ გადამეკეთებინა ავტოსახლად (სწორედ ამიტომ ვიყიდე სავარძლების გარეშე - ამჟამად, ავტობუსში მხოლოდ 2 რიგის ორმაგი სა
Special Equipment Type
BUS
Customs
Customs Passed
Built
2005
Mileage
400 km
Fuel
DIESEL
Transmission
Manual
Engine
4.7
Drive Train
Rear-wheel Drive
Doors
2
- Report broken listing Cancel my report
-
- Current rating: 0
- Total Votes: 0
- 160 Views