
Увеличить
Галерея












320 x 50
40,000.00 $
Заголовок
Chevrolet Corvette STINGRAY 1979
Для
Продажи
ID объявлений
217088
М. Телефон
Добавлено
21.02.2025
Расположение
Тбилиси
Дополнительная информация
ამ ფასში ამ მანქანას ასეთ საკოლექციო მდგომარეობაში დარესტავრირებულს ვერ იყიდით ვერსად, ვყიდი იაფად. გაცვლა არ მაწყობს და ნუ მირეკავთ. გაცვლით მხოლოდ უძრავ ქონებაში გაიცვლება.
ესეც ვიდეო ამ მანქანის, ბოლომდე თუ უყურებთ ჩანს ინტერიერიც და ძრავის სექციაც, ასევე არის მოძრაობაშიც გადაღებული.
ვიდეოს ლინკი: https://www.facebook.com/share/r/14BAvCXVWE/?mibextid=WC7FNe
მიდევს სხვადასხვა ვიდეობი ტიკტოკზეც: https://www.tiktok.com/@konstantinkatsadze?_t=8rZ1qrG7VOK&_r=1
სამწუხაროდ ვყიდი ჩემს პირველ კლასიკურს, 2 წლის ნაშრომს და ნაწვალებს. რაშიც ჩავდე დიდი ფინანსები, დრო, ცოდნა, ნებისყოფა და ა.შ. რეალურად იმაზე ბევრად უკეთესი მყავს კიდევ ვიდრე სურათებშია. ერთადერთი მყავს ეს მოდელი ამ ვიზუალზე და ამ მდგომარეობაში საქართველოში და არამარტო საქართველოში, ამ მდგომარეობამდე რომ მოიყვანოთ ეს მოდელი ბევრად ძვირი დაგიჯდებათ. არავინ მოგსტყუოთ რომ ბევრად იაფი დაჯდება სრული რესტავრაცია, ეგ არის სრული სიცრუე. თუ სუვენირი გინდათ, რომელიც შორიდან ლამაზად ჩანს და არ მოძრაობს მაშინ კი იყიდით უფრო იაფადაც.
აღნიშნული მოდელი არის 1978-1979 corvette c3 არსებობს 1978-მდე c3 და ასევე არსებიბს 1979-ის შემდეგი c3 რომლებიც რადიკალურად განსხვავდება და არ აგერიოთ.
სრულყოფილად სამწუხაროდ აქ ვერ დავწერ ყველაფერს, ძალიან დიდი ტექსტი გამომივა, ასე რომ მოკლედ დავწერ წარმოდგენა რომ შეგექმნათ, ხოლო დეტალებზე და რესტავრაციის სრულყოფილ დოკუმენტაციას უკვე მყიდველს გავაცნობ.
მანქანას გავუკეთე სრული რესტავრაცია, რეალური გარბენია 480 კილომეტრი მხოლოდ, თუ გაინტერესებთ რანაირად, მაშინ ბოლომდე წაილითზეთ )) ექსტერიერი, ინტერიერი, სავალი ნაწილი, კაბელიზაცია, ძრავის სექცია და თავად ძრავიც.
1) ექსტერიერი სრულიად დარესტავრირებულია და გაკეთებული აქვს 4 ფენა კერამიკა. ასევე აქვს არაქარხნული კაპოტი, უკანა სტოპებიც სრულიად ახალია სმოუქები და ასევე წინა და უკანა ბამპერის გაბარიტები. დისკები არის სასწაული თავადაც ხედავთ და ძალიან ძვირიანი, საბურავები არის ახალივით 2020 წლის.
ძრავის სექციაში ფაქტობრივად ყველა აქსესუარი აყენია ახალი, ყველანაირი სისტემა არის გამართული და არაფერი არ არის კუსტარულად გაკეთებული. თავად ძრავს რაც შეეხება არის ქარხნული ძრავი თუმცა სრულიად ახალი და ფორსირებული (აქვს კუბატურა გაზრდილი და არის 6.3) ძრავს არც არაფერი ჭირდა ევაკუატორიდან თავისით ჩამოვიყვანე თუმცა მინდოდა სრულიად ახალი, ამიტომ ყველა შიგთავსი ვიყიდე სრულიად ახალი, მაქვს სრული ფოტო და ვიდეო მასალა თუ როგორ აიწყო ძრავი ნულიდან ბოლომდე. ამჟამად აქვს 480კმ გარბენი. აქვს ქარხნულზე ბევრად მეტი ცხენი და ასევე თორქი. კარბურატორი და მთლიანი ძრავის რეგულირება ჩაუტარა დრაგის მსოფლიო ჩემპიონმა და ამ საქმის ღმერთმა, ჩემმა უცხოელმა მეგობარმა )) გამშვები სისტემა და ცხელი კოლექტორია არაქარხნულია.
2) ინტერიერი სრულად დარესტავრირებული: ახალი სიდენიები, აბივკები, ქარხნული ნოხი, ღვედები, ნათურები, მაჩვენებლები, გაკეთებულია ასევე ხმის იზოლაცია, თერმო იზოლაცია, დაყენებულია აუდიო სისტემა და სალონის განათება, სალონში ყველა აქსესუარი არის სრულიად ახალი, ასევე სპეც შეკვეთით დავამზადებინე ამერიკაში ხალიჩები. ასევე შეცვლილია ყველანაირი რეზინა, დამუქებულია ასევე ყველა შუშა.
ესეც ვიდეო ამ მანქანის, ბოლომდე თუ უყურებთ ჩანს ინტერიერიც და ძრავის სექციაც, ასევე არის მოძრაობაშიც გადაღებული.
ვიდეოს ლინკი: https://www.facebook.com/share/r/14BAvCXVWE/?mibextid=WC7FNe
მიდევს სხვადასხვა ვიდეობი ტიკტოკზეც: https://www.tiktok.com/@konstantinkatsadze?_t=8rZ1qrG7VOK&_r=1
სამწუხაროდ ვყიდი ჩემს პირველ კლასიკურს, 2 წლის ნაშრომს და ნაწვალებს. რაშიც ჩავდე დიდი ფინანსები, დრო, ცოდნა, ნებისყოფა და ა.შ. რეალურად იმაზე ბევრად უკეთესი მყავს კიდევ ვიდრე სურათებშია. ერთადერთი მყავს ეს მოდელი ამ ვიზუალზე და ამ მდგომარეობაში საქართველოში და არამარტო საქართველოში, ამ მდგომარეობამდე რომ მოიყვანოთ ეს მოდელი ბევრად ძვირი დაგიჯდებათ. არავინ მოგსტყუოთ რომ ბევრად იაფი დაჯდება სრული რესტავრაცია, ეგ არის სრული სიცრუე. თუ სუვენირი გინდათ, რომელიც შორიდან ლამაზად ჩანს და არ მოძრაობს მაშინ კი იყიდით უფრო იაფადაც.
აღნიშნული მოდელი არის 1978-1979 corvette c3 არსებობს 1978-მდე c3 და ასევე არსებიბს 1979-ის შემდეგი c3 რომლებიც რადიკალურად განსხვავდება და არ აგერიოთ.
სრულყოფილად სამწუხაროდ აქ ვერ დავწერ ყველაფერს, ძალიან დიდი ტექსტი გამომივა, ასე რომ მოკლედ დავწერ წარმოდგენა რომ შეგექმნათ, ხოლო დეტალებზე და რესტავრაციის სრულყოფილ დოკუმენტაციას უკვე მყიდველს გავაცნობ.
მანქანას გავუკეთე სრული რესტავრაცია, რეალური გარბენია 480 კილომეტრი მხოლოდ, თუ გაინტერესებთ რანაირად, მაშინ ბოლომდე წაილითზეთ )) ექსტერიერი, ინტერიერი, სავალი ნაწილი, კაბელიზაცია, ძრავის სექცია და თავად ძრავიც.
1) ექსტერიერი სრულიად დარესტავრირებულია და გაკეთებული აქვს 4 ფენა კერამიკა. ასევე აქვს არაქარხნული კაპოტი, უკანა სტოპებიც სრულიად ახალია სმოუქები და ასევე წინა და უკანა ბამპერის გაბარიტები. დისკები არის სასწაული თავადაც ხედავთ და ძალიან ძვირიანი, საბურავები არის ახალივით 2020 წლის.
ძრავის სექციაში ფაქტობრივად ყველა აქსესუარი აყენია ახალი, ყველანაირი სისტემა არის გამართული და არაფერი არ არის კუსტარულად გაკეთებული. თავად ძრავს რაც შეეხება არის ქარხნული ძრავი თუმცა სრულიად ახალი და ფორსირებული (აქვს კუბატურა გაზრდილი და არის 6.3) ძრავს არც არაფერი ჭირდა ევაკუატორიდან თავისით ჩამოვიყვანე თუმცა მინდოდა სრულიად ახალი, ამიტომ ყველა შიგთავსი ვიყიდე სრულიად ახალი, მაქვს სრული ფოტო და ვიდეო მასალა თუ როგორ აიწყო ძრავი ნულიდან ბოლომდე. ამჟამად აქვს 480კმ გარბენი. აქვს ქარხნულზე ბევრად მეტი ცხენი და ასევე თორქი. კარბურატორი და მთლიანი ძრავის რეგულირება ჩაუტარა დრაგის მსოფლიო ჩემპიონმა და ამ საქმის ღმერთმა, ჩემმა უცხოელმა მეგობარმა )) გამშვები სისტემა და ცხელი კოლექტორია არაქარხნულია.
2) ინტერიერი სრულად დარესტავრირებული: ახალი სიდენიები, აბივკები, ქარხნული ნოხი, ღვედები, ნათურები, მაჩვენებლები, გაკეთებულია ასევე ხმის იზოლაცია, თერმო იზოლაცია, დაყენებულია აუდიო სისტემა და სალონის განათება, სალონში ყველა აქსესუარი არის სრულიად ახალი, ასევე სპეც შეკვეთით დავამზადებინე ამერიკაში ხალიჩები. ასევე შეცვლილია ყველანაირი რეზინა, დამუქებულია ასევე ყველა შუშა.
Руль
Левый
Технический осмотр
Да
Состояние
Подержанные
катализатор
Нет
Номер двигателя
6.3
Турбо
Нет
Тип кузова
Купэ
Таможня
Растаможенный
Выпущен
1979
Коробка передач
Автоматическая
Трансмиссия
задний привод
Цилиндры
8
Топливо
Бензин
Пробег
480000 км
цвет
ЧЕРНЫЙ
Цвет салона
Красный
Материал салона
Кожа
Двери
2
Комфорт
A/C: передний
Гидравлика
Удаленный ключ
Камера заднего вида
TV/VCR
Память сиденья
AUX
Bluetooth
противоскользящий
Мульти Руль
Обогрев кресел
Бортовой компьютер
Кондиционер
Климат-контроль
Кожаный салон
Круиз-контроль
Навигационная система
Электрические замки
контроль парковки
Безопасность
Подушка безопасности: водительская
Подушка безопасности: пассажирская
Подушка безопасности: боковая
Сигнализация
Противотуманные фары
Окна
Электрические стеклоподъемники
Подогрев заднего стекла
Задний стеклоочиститель
Тонированные стекла
Другие особенности
Литые диски
Тонированный/прозрачный люк
Третий ряд сидений
Буксировочный пакет
Запасное колесо
-
Report broken listing
Cancel my report
-
Save as PDF
-
- Current rating: 0
- Total Votes: 0
- 28 Просмотра(ов)